Saturday, July 16, 2011

ნათარგმნები - Michael Jackson "Who is it?"

ჯექსონის ყველაზე ემოციურ-ტექსტიანი სიმღერა რომ არ ვთარგმნო, საკუთარი თავის ღალატი იქნება. :) ასე რომ წავიდა ვიდიუ.



მივეცი ფული,
მივეცი დრო,
მივეცი ყველაფერი რასაც იტევს გული
მივეცი კლიტე ჩემი სულისა
დაპირებები დიდი სიყვარულისა
ისიც დამპირდა რომ მუდამ იქნება ჩემს გვერდით
და რომ არასოდეს არ დამტოვებს მარტო
რომ ვუყვარვარ და დავიწყებთ ცხოვრებას თავიდან..
ყველა ტყუილი გამოდგა.. მითხარით რატომ?

****
და ეს აღარ არის სწორი
ეს აღარ მიაგავს მას
მე დავდივარ მარტო,
ღამე ცრემლით ვიმაღლებ ხმას.
იქნებ სულაც ასე ჯობდა
იქნებ ვატყუებდი თავს?
იქნებ თვითონ მომატყუა
გამოძებნა ვიღაც სხვა..

ვინ არის ის?
იქნება ვიცნობ მას..
ვინ არის ის?
და ჩემი ძმაა..
ვინ არის ის?
უშველეთ ამ ჩემს სულს
ვინ არის ის?
რომელსაც მეტი არ სურს..

****
დაწყევლილი
და მკვდარი ვარ
აგონიაში მყოფი
ძლივსღა დავდივარ..
უკანონობა
და ახი მე
ვლოცულობ სასჯელს ჩემსას
დააკლდეს რამე


ისიც დამპირდა რომ მუდამ იქნება ჩემს გვერდით
და ჩემ გულისცემას რომ დაუგდებს ყურს
მაგრამ აუხსნელი მიზეზებით რად მიმატოვა
რა გავაკეთო მე? მე სიმართლე მსურს!

****
და ეს აღარ არის სწორი
ეს აღარ მიაგავს მას
მე დავდივარ მარტო, 
ღამე ცრემლით ვიმაღლებ ხმას.
იქნებ სულაც ასე ჯობდა
წუხილით ვუშველი რას?
მან წერილიც არ დატოვა
ადგა და გაუდგა გზას..

ვინ არის ის?
იქნება ვიცნობ მას..
ვინ არის ის?
და ჩემი ძმაა..
ვინ არის ის?
უშველეთ ამ ჩემს სულს
ვინ არის ის?
მარტოობა მას აღარ სურს.

No comments: