Monday, November 15, 2010

Feel Free, Ser!

- ..და ვერ ატყობ, რომ მომწონხარ?
- არა (დაიბნა), რატომ?
- ვინმესთვის, შენს გარდა, მიმიცია საჩუქრები? ვინმე გამიცილებია? არათანამშრომლური ყურადღება გამომიჩენია? ნუთუ 1 წლის მანძილზე ვერ მიხვდი?
- არა.. (უფრო დაიბნა), საჩუქრები.. მაგიტომ რომ ვიფიქრო.. არა.. ვერ მივხვდი.
- ახლა ხომ გითხარი? შენ რას მიპასუხებ?
- მე.. შენ კარგი ბიჭი ხარ. მართლა. არ გავხარ სხვებს.. მაგრამ არ ვიცი რა ვთქვა.. არ მინდა ტყუილი იმედი მოგცე.. იქნებ ჩემშია პრობლემა..
- შეიძლება მზად არ ხარ?
- ჰო, მზად არ ვარ. დავრჩეთ კარგ თანამშრომლებად..
(თქვენ იცით ჩემი ხასიათი. As you wish, mine Milord!)
**********
/- Transsmission over. (საუბრის დასასრული)
->
/- Status: Feel Free, Ser! (გრძნობა: თავისუფალი ვარ!)
/- Orders: Set Scan Range.. (გეგმა: საქმეს შუა გზაზე ხომ არ მივატოვებთ, კაცო? @ სიყვარული ყველას უნდა)
-> Scanning.. (ძებნა)
-> Scanning done. (მოიძებნა)
/- Resoults: 5th Freedom Level (თავისუფლების მე-5-ე დონე)
*********
ყველაფერი თავიდან იწყება და ამჯერად ახალი გამოცდილებით და ახალი შემართებით. Feel Free, Ser!

2 comments:

პერწკლი said...

მე შენ ადგილას სწორებას იმათზე გავაკეთებდი ვისაც უკვე მოვწონვარ :D

გურამი said...

კარგი იდეაა ხომ იცი.. ჰმ.. დავფიქრდი.