Sunday, December 19, 2010

ვერ გიტან!!!

ვერ გიტან! ვერ გიტან! ვერ გიტან! ვერ გიტან! ვერ გიტან! ვერ გიტან! ვერ გიტან! ვერ გიტან! ვერ გიტან!ვერ გიტან! ვერ გიტან! ვერ გიტან! ვერ გიტან! ვერ გიტან! ვერ გიტან! ვერ გიტან! ვერ გიტან! ვერ გიტან! ვერ გიტან! ვერ გიტან! ვერ გიტან! ვერ გიტან! ვერ გიტან! ვერ გიტან!ვერ გიტან! ვერ გიტან! ვერ გიტან! ვერ გიტან! ვერ გიტან! ვერ გიტან!ვერ გიტან! ვერ გიტან! ვერ გიტან! ვერ გიტან! ვერ გიტან! ვერ გიტან! ვერ გიტან! ვერ გიტან! ვერ გიტან!ვერ გიტან! ვერ გიტან! ვერ გიტან! ვერ გიტან! ვერ გიტან! ვერ გიტან!ვერ გიტან! ვერ გიტან! ვერ გიტან! ვერ გიტან! ვერ გიტან! ვერ გიტან! ვერ გიტან! ვერ გიტან! ვერ გიტან!ვერ გიტან! ვერ გიტან! ვერ გიტან! ვერ გიტან! ვერ გიტან! ვერ გიტან!ვერ გიტან! ვერ გიტან! ვერ გიტან! ვერ გიტან! ვერ გიტან! ვერ გიტან! ვერ გიტან! ვერ გიტან! ვერ გიტან!ვერ გიტან! ვერ გიტან! ვერ გიტან! ვერ გიტან! ვერ გიტან! ვერ გიტან!

არადა მიყვარხარ.. http://www.youtube.com/watch?v=rYdETQWboSQ

5 comments:

Anonymous said...

ოხ გურო გურო... ;)
* * *
მე არ მესმის როცა გეტყვიან მიყვარდა
არ მესმის როცა გკითხავენ ვინა ხარ.
უბრალოდ ვხვდებით რომ ცხოვრების გზითა ვართ
მივყვებით რაღაცას გაჩენილ ღვთისაგან.

მე დღეს ვითომ ამითი მინდოდა მეთქვა:
რომ მე დღეს შენ აღარ მიყვარხარ!

..აღარ მიყვარხარ, არადა მიყვარხარ X3

შეხედე წარსულს, გაიგებ ვინა ხარ
გრძელ გზაზე მეგზურს ნუ მკითხავ ვინა ვარ.
ისე მოგყვები კარგო ჩემს ნაბიჯს
შენ ხედავ ქუჩაზე მარტო, ქუჩაზე მარტო.

და თან ორივე ვხვდებით რომ ცხოვრების გზითა ვართ
მივყვებით რაღაცას გაჩენილ ღვთისაგან.

მე დღეს ვითომ ამითი მინდოდა მეთქვა:
რომ მე დღეს შენ აღარ მიყვარხარ!

..აღარ მიყვარხარ, არადა მიყვარხარ X3

მე დღეს ვითომ ამითი მინდოდა მეთქვა:
რომ მე შენ დღეს მაინც მიყვარხარ!

ისევ მიყვარხარ, უბრალოდ მიყვარხარ
მაინც მიყვარხარ, ისევ მიყვარხარ
უბრალოდ, მე შენ მიყვარხარ.

ისევ დადვდივარ ქუჩაზე მარტო
არ ვიცი რატომ, არ ვიცი რატომ
ისევ მოგყვები, ქუჩაზე დავდივარ კარგო
არ ვიცი რატომ, არ ვიცი რატომ.

Anonymous said...

მაგით ის ვიგულისხმე, რომ მეც ძალიან მიყვარს ეს სიმღერა... :P
უბრალოდ სიმღერა უფრო მსიამოვნებს, როცა შემიძლია თან ავყვე...

Anonymous said...

საინტერესოა ვის ვერ იტან ასე ძალიან?

გურამი said...

ვის და ჩემ თავს..

Anonymous said...

ui, ratom? ara da ra lamazi Tavi gakvs :( :D