Tuesday, July 14, 2009

ახალი ტალღა

დავიწყოთ იქიდან რომ შვებულებაში ვარ. შესაბამისად შემეხო მსოფლიო გლოფანული ფინანსური კრიზისი, იმიტომ რომ რატომღაც ჩემს "ქეშ-ფლოუ" ში გარღვევაა და მარტო 200 ლარი დამრჩა 350 ის ნაცვლად. პრინციპში 100 ლარი ვალი აქვთ და ბალანსი გამოვა. ახლა რატომ ვიყავი დაკარგული. მეზარებოდა წერა. და დასაწერი თემებიც არ მქონდა. ახალი თემის მოფიქრება კი მეზარებოდა. მოკლედ, საშინელ სიზარმაცში ვარ. :) ამავე დროს იზრდება ჩემი პოსტები ბლოგზე თემაში "კი არა და.." რაც ნიშნავს, რომ კერძო და გამოყოფილი საკითხები იკლებს. ახლა კი მთავარი. დიჯეი სმეშის "ახალი ტალღა" ალბათ იცით ყველამ. მე ამის კლიპი სასტიკად არ მომეწონა. ერთი და იგივე მოძრაობები და არ ვიცი რაზე გათვლილი ქალების ფეხების ჩვენება. ჩემი აზრით მუსიკა ისეთია, უკეთესი კლიპიც შეიძებოდა. რა თქმა უნდა, დიდ კონკურენციას ვერ გავუწევ, მარა ხვალე ქობულეთში მივალ და 4 დღის მანძილზე იმედია შევძლებ ავკრიფო ისეთი კადრები, რომ ამ მუსიკას შევუხამო. ახლა კი იხილეთ თვითონ ვიდიუს ოროგინალი.

1 comment:

Anonymous said...

miyvars es simgeraa :bis: