Wednesday, July 14, 2010

დემონტაჟის პროგრესი - 01.14 - გაძლიერებული

შეიძლება ითქვას უკვე დედას იტ%$#ვენ! უფრო ზუსტად, დედას იტ%$#ვს ჩვენი ახალი სირისტიანი გუბერნატორი. სირისტიანი იმიტომ რომ თბილისელი ყოფილა, ახალი იმიტომ რომ ლადო წაუყვანიათ სასირისტეტში (ალბათ უნდათ რომ ესეც გაასირიტიანონ) და რა გამოვიდა, ვართ ამ სირისტიანის იმედზე. ნუ, ეს მკაცრად სუბიექტური აზრია, თორემ ზოგადსაკაცობრიოდ რომ ვიმსჯელოდ, შესანიშნავი თანამშრომელია, რასაც ეტყვიან, ასრულებს.
აჰა ბატონო, დილით მუშაობენ, შუადღითაც მუშაობენ, საღამოსაც მუშაობენ და ღამეც მუშობენ პატრულების მეთვალყურეობის ქვეშ. ალბათ რომ არ გაიპარნონ სამუშაოდან? თუ არ მუშაობენ ღამე ის პატრულები დარაჯობდნენ უბრალოდ, აქაო და ფუნდამენტი არავინ მოიპაროსო.

აჰა ბატონო, შეიძლება არ ითხრეს და ინიციატივა გამოიჩინა თვითონ და ჩამოაყვანინა მარჯვნივ რომ ჩანს დიდი ცხვირით, ასეთი მანქანა, რომელიც ვეება ფერფომატორს წარმოადგენს და მთელი დღეა ანგრევენ და ანგრევენ. რატომ ანგრევენ? ჭორებს თუ დავუჯერებთ, სირისტიანს უთქვამს ერთ დღეში მოაშორეთო აქედანო. ბიჯო, არადა მეგონა ტაჯიკური ზღაპრები აღარაა მოდაში თქო.

ერთ დღეში მოშორება შეიძლება თურმე აფეთქებით. თუმცა ამ შემთხვევაში რაც ისკანდერმა დააკლო ქალაქის ცენტრს, ესენი აანაზღაურებდნენ. ხოდა გადაიფიქრა როგორც ჩანს, არ გვინდა ერთ დღეში, ორ დღეში დაანგრიეთო. მოიყვანეს ეს საწყალი "KATO" და ამუშავებენ და ანგრევენ. მერე იტყვიან გენდერული თანასწორობაო. ეჰ.. გევედ, გევედ.. აქ არ ესმით ჩემი.

2 comments:

Zurriuss said...

რას დგამენ ძეგლის ადგილას?

პ.ს.1 ოპოზიციური სტატიაა, მაგრამ "ალიას" დონესაც ვერ ქაჩავს :))

პ.ს.2 არ აყვეთ პ.ს.1-ს, რადგან ეს ჩემი მოსაზრებაა და ნუ ავსკანდალდებით.

გურამი said...

მე ჟურნალისტი არ ვარ და არც ოპოზიციონერი ვარ. მაგრამ მე გორელი ვარ და მიტყდება ვიღაც სირისტიანი რომ ხელებს აფათურებს ჩემს ქალაქში.