Thursday, January 14, 2010

WTF პოსტი

გუდ ნიუს ფერსთ:

მოკლედ, იეღოველთან უნდა წასულიყვნენ მეგობრები რაღაცა საქმეზე. ხოდა ერთი კითხულობს: აი იეღოველი რომ ქრისტიანულად მონათლო, ხომ დიდი მადლიაო. მეორემ იფიქრა და: აი, როგორც რომ კონსტანტიდან გადმოიყვანო კლიენტი, ეგეთიო. :D

ახლა რეკომენდაცია ჩემს თავს:

დაანებე ამდენი ლუდის სმას პირი.. ან თავი. ნერვების დაწყნარება უსიგარეტოდ, ულუდოდ, უნარკოტიკოდ და უ_ხელოვნურადგაზრდილ-ოპიატოდ უნდა შეგეძლოს. თორემ ერთხელაც იქნება გაახელ თვალს და მიხვდები რომ დამოკიდებული ხარ. და ის გოგო რომ თავს შორს იჭერს, შენი ბრალი არაა. ხოდა დაწყნარდი ახლა და რამე უფრო სასარგებლო საქმე გამონახე. წადი შეშა დაჭერი, სახლი დაალაგე, მტვერი გადაწმინდე, სათვალე შეცვალე.. ნუ მოიკლავ თავს ახლა მთლად ერთი ადამიანის გულიზა.

ცუდი ამბები:

ვაი ემ აი თოქინგ თუ მაი სელფ - იკითხა სპარსეთის უფლისწულმა ბიბლიოთეკის ეტაპზე, როდესაც საკუთარ თავს გამოუტყდა ფარასთან სიყვარულში.. სო იუ ლაიქ სიგარეტ აუთსაიდ? - ველაპარაკები ხოლმე ჩემს თავს. გრეათ ჯობ, მარქდ ვან! - ვაქებ ხოლმე ჩემს თავს. 'თსნოთ ბედ, 'თსნოთ ბედ. სამ ფრითი გუდ სტაფ .. და ასე შემდეგ - ვგრძნობ ხოლმე კმაყოფილებას ჩემი თავით. ბლინ, ტაკ ნე სმეშნო! - ვუბრაზდები ხოლმე ჩემს თავს. ყურადღება კითხვა: რატომ ველაპარაკები ჩემს თავს თამაშების ფრაზებით?

დასკვნა:

ვორქ ჰარდერ, სოლჯერს! - ა, ვოტ. მერე კიდევ ვიტყვი, რატომო. არ უნდა იმ გოგოს ბავშვობაში ჩარჩენილი მამრი და თუ გინდა %$#ცი!

1 comment:

vasasi said...

არა რა, სულ ეგეთ ვიღაცებს როგორ გადაეყრები ხოლმე?!