Wednesday, October 20, 2010

დიჯეი ვასილე..

კლიპი



ლირიკა

ჩადეი ბატაი დიჯეი ვასილი?
სულ რომ გაშტერადა ოსეთშია ბლინი.
ჰა დე? ი, რა თხაი, დიჯეი ვასილი!
სუმოს შეშტერდატა ოსეთშია ბინი (მისტერ ბინი ანუ)

სულ რომ ჭამე, რათა მე? ოსეთშია ბლინი
მომე ბატა მე, დიჯეი ვასილი!
შემაშტერდე რათა მე? ოსეთშია ბლინი,
ოსეთშია პლანი, ოსეთშია დიმაა..

ვასილეე!

ამოიღეი ხმაი დიჯეი ვასილი!
სულ რომ გაშტერადა ოსეთშია ბლინი..
ანდეი ბატაი (ანუ ძაან გორული აქცენტია ეს) დიჯეი ვასილი!
სულ არ გაშტერდათა ასატრინას შვილი?

სულ რომ ჭამე, რათა მე? ოსეთშია ბლინი
მომე ბატა მე, დიჯეი ვასილი!
შემაშტერდე რათა მე? ოსეთშია ბლინი,
ოსეთშია პლანი, ოსეთშია დიმაა..

ნა ნაა ნა-ნანანააა...

შემაშტერდე რათა მე? ოსეთშია ბლინი,
ანდეი ბატაი დიჯეი ვასილი!
შემაშტერდე რათა მე? ოსეთშია ბლინი,
ოსეთშია პლანი, ოსეთშია დიმაა..

[ქალები]
წვიმაში ნახაა დიანდის შვილიი
მაშინვე ღრეობს პაპა ვასილი
და მაშინ ნახაა ის ვირიშვილიი
პეპის ნეშტი რათაა პაპა ვასილი?
[ექო: შე ოროსანოო]

პეპის ნეშტი რაღა მეე
ფარსი ყვავილიი..
კასაში მასაა -
ოსეთშია ბლინი!

ოსეთშია ბლინი - მეე,
შოკოლადის ბლინიი.
ოსეთშია პაჭიი,
ასეთია მინი.

2 comments:

Anonymous said...

What the hell!!!

გურამი said...

ზი ხელ იზ რაით ხია. :) არადა კაიფი კლიპია. :)