Friday, April 17, 2009

ვინც ეძებს - პოულობს!

არ ვიცი მოკლედ როგორ გამოვხატო ჩემი სიხარული.. ნუ ავტომატი მქონდეს, მთელ მჭიდს ჰაერში გავისვრიდი, რუსებთან მივიდოდი და ანტფიზს დავალევინებდი, ჯონდი ბაღათურიას ვაკოცებდი, შალვა ნათელაშვილს მივცემდი ხმას, კაკალს გავყიდიდი და ისევ ვიყიდიდი, ბრუსლის მოვერეოდი.. აააააა! მაგარიააააააააა! მაინც გადავასწორე! მაინც მოვერიე! მაინც გადავაქართულე სტალკერის შრიფტი! დაე ზონამ წამიღოს თუ ვცრუობდე! წინ კიდევ მრავალი საათია მუშაობისა, მაგრამ პრინციპი მიგნებულია, ბრუსლი ნაჯობნია და ნათელაშვილი არჩეულია. მიხარია მე! უხარიათ ბავშვებს.. უხარიათ მეთქი კაცო! დამანახა, ევროპულად ცეკვა დამანახა, უფრო ევროპულად! მადლობა ფორუმს და განსაკუთრებით ექიმ მჟავას გაწეული დახმარებისათვის. სამუშაო ბევრია, მაგრამ ენთუზიაზმი გაასმაგდა! იკითხავთ, აქედან მე რა ხეირი.. და აი რა: მე ვარ ერთადერთი ადამიანი, ვინაც რომ სტალკერი გადააქართულა. სისულელეა? შეიძლება. მაგრამ მე კმაყოფილი ვარ.. ძლიერ კმაყოფილი.

No comments: