Wednesday, May 6, 2009

იშშ!!!

არა რა, იმენა ჩემი თავით აღშფრთოვანებული ვარ. ძალიან კმაყოფილი ვარ. მიყვარს ჩემი თავი. აი ამ მომენტში მიყვარს ჩემი საცოდავი სხეული. გმირულად მომყვება ჩემი არც თუ ჯანმრთელი ოცნებებისაკენ და არ იზოგავს არც ერთ ორგანოს. ახლა მუშაობის დროა, 1 საათი გახდეს სადაცაა? მაგრამ ეგრე იცის მუშაობამ, შეგიყოლებს. ანუ ისეთმა მუშაობამ, რომელიც გართობის ტოლფასია. ისე მე რომ მკითხო, თუკი სამუშაო სიამოვნებას არ განიჭებს, შენი მარგი ქმედების კოეფიციენტი 30%-ს არ სცილდება. რაშია ახლა საქმე: კამასუტრო სტალკერინო!!!

სტალკერის შრიფტების ძირითადი ნაწილი გადაქართულებულია!!! ანუ 800 წერტილზე თუ გინდა, ახლავე შეგიძლია ითამაშო სტალკერი ქართულად. მართალია შრიფტი მეტად განიერი და ზორბა გამოვიდა, მართალია ორიგინალ ტექსტებთან შედარებით უამრავი ფრაზა გამოვტოვე ადგილის ეკონომიის მიზნით, მართალია ზოგიერთი სიტყვა ისეთი უაზრო ნათარგმნია, რომ ვერ გაიგებ რა ხდება, მართალია რომ ამ მომენტში არც ერთი რუსული ასო აღარაა შრიფტში (რის გამოც არც ერთი სახელი არ ჩანს).. მაგრამ ეს უკვე ქართული სტალკერია. აი ამისთვის ვიდექით იმ წვიმაში!

ამას წინად ვმსჯელობდით ოცნებასა და მის რაობაზე. ხოდა ასეთი აზრი დაფიქსირდა: ოცნება და მიზანი რით განსხვავდება ერთმანეთისგან და რა აზრი აქვს ოცნებას, როცა სრულდება, სიცარიელე რჩებაო. აი ამხანაგებო, ამ კითხვის პასუხი: მე არ ვთვლი, რომ როდესაც ჩემი მიზანი ოცნებად ვაქციე და შემდეგ ავასრულე, უმისობით გამოწვეული არე ცარიელია. პირიქით, ეს არე, რომელსაც უკვე ქართული სტალკერი ქვია, უფრო წინ მიბიძგებს. შემდეგი გაჩერება იქნება ყველა შრიფტის გადაქართულება და მერე უკვე დაგვირგვინება: ხმების თარგმნაც!!!

იშშშ, ამხანაგებო! იშშშ!!!

2 comments:

drmercyhospital said...

Გამარჯობა ყველას,
ეს არის საზოგადოების ინფორმირებას, რომ თირკმლის ჯანსაღი დონორები საჭიროა ყველა სისხლის ჯგუფიდან, ჩვენ მოგაწვდით პატიოსან ფასს და საუკეთესო თერაპიას თქვენი გადანერგვისთვის, როგორც საუკეთესო საუკეთესო სამკურნალო საშუალება, თქვენ შეგიძლიათ შემოწიროთ ან დაეხმაროთ, თირკმელების პაციენტების სიცოცხლის გაუმჯობესებაში და მათ ოჯახები დაგვიკავშირდით შემდეგ საიტზე: drmercyhociation686@gmail.com
whatsapp dr mercy საავადმყოფო +2348100367800 ან whatsapp +491639478840
შემოწირეთ-დახმარება-დახმარება იყავით ცხოვრების დამზოგველი.

drmercyhospital said...

Გამარჯობა ყველას,
ეს არის საზოგადოების ინფორმირებას, რომ თირკმლის ჯანსაღი დონორები საჭიროა ყველა სისხლის ჯგუფიდან, ჩვენ მოგაწვდით პატიოსან ფასს და საუკეთესო თერაპიას თქვენი გადანერგვისთვის, როგორც საუკეთესო საუკეთესო სამკურნალო საშუალება, თქვენ შეგიძლიათ შემოწიროთ ან დაეხმაროთ, თირკმელების პაციენტების სიცოცხლის გაუმჯობესებაში და მათ ოჯახები დაგვიკავშირდით შემდეგ საიტზე: drmercyhociation686@gmail.com
whatsapp dr mercy საავადმყოფო +2348100367800 ან whatsapp +491639478840
შემოწირეთ-დახმარება-დახმარება იყავით ცხოვრების დამზოგველი.